Integruota pamoka. Teorija-praktikumas „Dizainerio specialybė. Pakuotės dizainas. Konditerijos gaminiai“

IMG20240306101629

Integruota pamoka. Teorija-praktikumas „Dizainerio specialybė. Pakuotės dizainas. Konditerijos gaminiai“

2024-03-06 I v klasėje vyko integruota karjeros, technologijų ir informacijos valdymo technologijų integruota technologijų pamoka Iv klasėje „Teorija-praktikumas “Dizainerio specialybė. Pakuotės dizainas. Konditerijos gaminiai“.

Karjeros specialistė Asta Kasiulynienė, pristatė dizainerio profesiją. Gimnazistai sužinojo, kad yra daugybę profesijų susijusių su žodžiu dizainas. Pamokos metu buvo aptartos asmeninės savybės, požymiai ir kiti aspektai žmogaus – būsimo dizainerio. Po diskusijų nuspręsta, kad norint tapti  talentingu dizaineriu reikia dėmesio detalėms, atidumo, būti originaliu ir kūrybišku. Visa tai gali atsiskleisti nuolat dirbant, tobulinant savo įgūdžius.

Mokyklos bibliotekininkė Salvija Zakienė gimnazistams uždavė klausimą, koks yra geras dizainas? Atsakymų būta įvairių, tačiau visi moksleiviai sutiko, kad geras dizainas visų pirma – matoma inteligencija, iš karto matomas, pastebimas, tinkamai veikiantis, patogus naudotis, vertas pinigų, teikiantis džiaugsmo ir kita. I v klasės mokiniai buvo pakviesti grupėse aptarti ir  klasėje pristatyti pakuočių dizainerio darbą-misiją-tikslą, veiklos sritis. Integruotos pamokos metu aiškinomės, kas yra gera pakuotė. Bibliotekininkė Salvija gimnazistus supažindino su funkcionalumo ir estetikos sąvokomis, sinonimais, geros pakuotės kūrimo elementais. I v klasės mokiniai pamokos metu atliko praktinę užduotį – patys išmėgino jėgas kuriant pakuotės dizainą.

Technologijų mokytoja Virginija Vasiliauskienė akcentavo, kad ši pamoka yra pasiruošimas projektinės idėjos įgyvendinimui, o kita pamoka – kepinių gaminimas iš biskvitinės tešlos. Technologijų mokytoja Virginija aptarė biskvitinei tešlai naudojamų produktų kokybės reikalavimus. Pamokos metu buvo sudarytos ir aptartos biskvitinės tešlos paruošimo technologinės schemos. Darbo grupėse ieškotos biskvitinės tešlos keksiukų receptūros ir sudaryta pasirinkto recepto technologinė gaminio kortelė. Priimami susitarimai dėl darbo grupėse taisyklių gaminant, aptariama praktinės užduoties atlikimo eiga, mokiniai pasiskirstė maisto produktus.

Šias dvi integruotas technologijų pamokas I v klasės moksleiviai susipažino su dizainerio specialybe, pakuotės dizainu, sukūrė pakuotę, pasiruošė projektinės idėjos įgyvendinimui, kepinių gaminimui iš biskvitinės tešlos. Pavasariu kvepiančios pakuotės biskvitinės tešlos gaminiams sukurtos – lauksime keksiukų!

Dėkojame visiems už gražų bendradarbiavimą.